new white zara blazer

·

Today my lovely blazer from zara arrived and I absolutly love it!
I am always so excited when a package for me arrive and Iam always so happy :D
Furthermore I ordered a trenchcoat from esprit.

Sandra ♥

Mein lang ersehnter weißer Blazer von Zara ist heute angekommen.
Ich liebe ihn, er sitzt einfach perfekt und ist wunderschön.
Ich freu mich immer resig wenn der Postbote klingelt und mir ein Paket bringt, das ist immer wie Weihnachten oder mein Geburtstag :D
Außerdem hab ich mir jetzt auch einen beigen Trenchcoat von Esprit bestellt.

blazer,blouse,shorts-zara, clutch-primark, jewel-vintage, shoes-deichmann


Kommentare:

  1. I love this outfit..the jacket with the sequine shorts is so cute!

    xx
    Julie
    http://lovecardelia.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  2. Hello!
    I like your blog very much!
    I love it <3
    Would you like to follow eachother?
    Love,

    http://www.movieanne.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  3. Great pictures! You're very pretty! Would you like to follow each other? xoxo

    www.fashionmavenmommy.com

    AntwortenLöschen